Thursday 24 March 2011

Shopping bag, grocery bag

I'm totally not into plastic bags and I think they should be banned due to obviously reasons - polluting. I carry a cotton bag in my handbag at all times. What's your opinion on plastic bags?

I few weeks ago I bought some really nice fabric and my mom's comment was, that it's a kitchen fabric. Therefore I made some shopping bags that can be also used as a grocery or lunch bag. Now any of family members can have it's own shopping bag. Maybe I'll use all of them depending on my mood. Today I was in a mood for flowers. Here they are:

First the green apples grocery bag SOLD


than the fruit grocery bag


and the flowers grocery bag


When folded together, they're no bigger than a wallet. Useful, right?


6 comments:

  1. Tdui jaz ne maram plastičnih vrečk in jih uporabljam samo v sili prilike. Sem si nabrala kar nekaj platnenih in sedaj te uporabljam. Plastične, če pa že, pa vsaj uporabim še potem za smeti. Te tvoje so take sveže in super ko se tako zložijo.

    ReplyDelete
  2. Kristina,

    tele tvoje sgopping bags so mi pa zelo všeč :) Kakšna je pa cena?

    Pozdravček,

    Mojca

    ReplyDelete
  3. Krasne! Sploh tista z rožicami!Mmmmmm....

    ReplyDelete
  4. Hvala vsem :)
    Mojca, tele vrečke niso naprodaj, ker so za domačo uporabo. Zaenkrat jih še nisem šivala za prodajo. Morda nekoč v prihodnosti.

    ReplyDelete
  5. Živjo,
    Super zgledajo šoping vrečke. Všeč mi je tudi tvoja izbira vzorčkov.
    P.S. Pogrešam tvoje pisanje na drugem blogu.
    Lepo se imej.

    ReplyDelete
  6. Plastične vrečke bi res morale že davno biti preteklost. Sama uporabljam takšno iz blaga (kupljeno - še nisem uspela nobene zašiti☺), če je slučajno nimam s seboj ponavadi prosim za papirnato in ravno pred kratkim me je ena prodajalka zelo grdo gledala, ko sem zavrnila plastično vrečko in jo prosila za eno od papirnatih, ki so se ji bohotile za pultom☺

    ReplyDelete